ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران

ساخت وبلاگ

روچیلدها بخش مهمی از تاریخ مهر سلیمان (که به نام های دیگری مثل هگزاگرام، ستاره­ ی شش ­پر و ستاره ی داوود هم معروف است) را تشکیل می­ دهند. در واقع مهر سلیمان تا پیش از آنکه روچیلدها شروع به استفاده از آن کنند، یک نماد مخصوص به یهودیان به شمار نمی­ آمد. در قرون وسطی مهر سلیمان به وسیله­ ی جادوگران عرب، کابالیست­ ها، کاهنان فال گیر و شیطان­ پرست­ ها استفاده می­ شد.

روزی دو مزرعه ­دار اسب در گرماگرم یک گفتگوی کاری، با هم معامله­ ای کردند. اولی یکی از اسب هایش را به قیمت ربع میلیون دلار به دیگری فروخت و سپس همان اسب را به 20 دلار باز پس خرید. حالا او می­ توانست ادعا کند که اسبش، اسبی است که بیش از ربع میلیون دلار بابتش پول داده است. ( درحالی که عملاً فقط 20 دلار می­ ارزید. )

ممکن است ما به این بازی تبلیغاتی بخندیم. شاید هم باید به خودمان بخندیم که این طور عقلمان را به دست چند کلمه ­ی بی­ ارزش سپرده ­ایم. اما حقیقت این است که تنها جایی در زندگی که بدون کمترین توجهی به تعلیمات مذهبی و در روز روشن سرمان کلاه می­ گذارند، در مواجهه با مسائل مالی ا­ست. اصلاً مگر بجز خندیدن کار دیگری هم از دستمان ساخته هست؟!

شاعر پرآوازه، لرد بایرون، در 1823 از کسانی مثل این دو مزرعه ­دار سخن می­ گوید. کسانی که هم دنیای قدیم و هم دنیای جدید را در اندوه یا شادی فرو می­ برند. همان ها که سیاستمداران برای بقا باید در مقابلشان تواضع و چرب زبانی کنند: روچیلد یهودی و همدست مسیحیش بیرینگ!

در قسمت­ های آینده شما را با تعدادی دیگر از این "دلالان اسب" آشنا خواهم کرد.

روچیلد از خاندان خود سخن می­گوید

ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران...
ما را در سایت ناگفته های سیاسی،شناخت و ايضاح کانون‌هاي توطئه گر شیطانی در تحولات تاريخ معاصر ايران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : وب نگار webnegar بازدید : 615 تاريخ : سه شنبه 3 بهمن 1391 ساعت: 17:21